Medlemskap

Litografin O, Caruso av Moriz Jung, 1911. Motiv: Flicka kramar och kysser ömt en grammofontratt. Linjer illustrerar musik ur tratten.

Medlemmar får 50 kr rabatt på ordinarie biljettpris vid konserter arrangerade av Katrineholms Kammarmusikförening. Vi anordnar vanligen sex konserter årligen vilket innebär att medlemmar kan spara upp till 150 kr/år. Genom medlemskap stödjer du dessutom föreningen och verksamheten på ett betydelsefullt sätt. Det finns även möjlighet att praktiskt engagera sig för den som vill.

Du kan också göra någon speciell person ännu värdefullare genom att ge bort ett medlemskap som present. Gåvobevis där du fyller i mottagarens och givarens namn finns att ladda ner här nedanför.

Bli medlem, förnya eller ge bort ett medlemskap genom att betala årsavgiften 150 kr till bankgiro 676-7420 eller Swish 123-272 75 76. Märk betalningen med ”Medlemsavgift” samt medlemmens för- och efternamn. För ungdomar under 25 år är medlemskapet gratis. Uppge medlemmens adress och gärna e-postadress, detta kan meddelas separat till info@kammarmusik.nu. (Medlemskap kan annars ordnas i samband med konsertbesök, då finns även möjlighet till kontant betalning.) Klart!

Välkommen som medlem!

Årsmöte den 14 april 2024

Den 14 april genomfördes föreningens årsmöte i Musikens hus i Katrineholm. Årsmöteshandlingarna hittas nedan.

Bild: O, Caruso! (1911) av Moriz Jung. Original från The Metropolitan Museum of Art. Public domain, digitalt redigerad version från Rawpixel.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Få information om kommande konserter m.m., direkt till e-brevlådan!

Genom att klicka på ”Prenumerera” godkänner du vår integritetspolicy. Du kan när som helst välja att avsluta prenumerationen. Vänligen kontrollera även din skräppostmapp då utskicken ibland kan hamna där.